15 jarig jubileum PeWa weblog

Vandaag is mijn weblog 15 jaar in de lucht.
In die 15 jaar is hier heel wat aan de orde geweest maar voor mij waren de meest spraakmakende de brand van het Speelhuis op 29 december 2011. Dezelfde avond mijn foto die ik gemaakt had van de 14e etage op de Ameideflat op de site van het ED en de dag er op meer dan pagina breed in de krant. Daarna is er er nog een boekwerk over het Speelhuis uitgebracht met wederom weer enige foto’s van mij en sta ik vermeld tussen namen van het ANP en fotopersbureau Van de Meulenhof en zo. Ook het feit dat ik regelmatig verzoeken krijg of er foto’s van mij mogen worden gebruikt waar ik altijd in toestem mits mijn naam als fotograaf er bij gezet wordt. Mijn record bezoekersaantal van 13.240 op 29-11-2015 zal ik waarschijnlijk niet meer verbeteren maar ik heb nog steeds een aantal vaste klanten (zie grafiek van deze maand) al is het momenteel door Corona en vakantie iets meer druk. Het grote voordeel van mijn weblog is dat in tegenstelling op mijn Facebook er een zoek funktie is en dat WordPress het niet uitmaakt of ik er 1000 zwarte Pieten of hele pikante foto’s op zet en dat ik onverbloemd mijn mening kan uitten.
We hopen nog minimaal 10 jaar door te kunnen gaan als alles goed gaat.
  Klik op de foto’s.

Eén opmerking over '15 jarig jubileum PeWa weblog'

Plaats een reactie