10 jaar pewaweblog

Gisteren was het 10 jaar geleden dat mijn weblog op internet kwam te staan.
Na een voortvarende start op weblog.nl met heel veel reacties kreeg ik eerst te maken met technische wijzigingen door weblog.nl en later hield weblog.nl zelfs met ophouden te bestaan. De zaken werden overgedragen aan WordPress.com maar ik mis nog steeds vele zaken en foto’s uit mijn beginperiode maar ja het is niet anders.
Ik ervaar met WordPress weinig of geen problemen en kan dagelijks wat plaatsen op internet. Door dat ik nu andere bezigheden heb is mijn berichtgeving ook aan verandering onderhevig geweest. Toch wordt mijn weblog nog regelmatig benoemd op internet en kom ik ook veel van de door mij gemaakte foto’s tegen. Naast mijn weblog ben ik al enige jaren ook actief op Facebook dus wat dat betreft kan ik mijn boodschap wel kwijt.
Gezien ook de statistieken die mijn bezoekersaantallen vermelden schijn ik toch aan een behoefte te voldoen en dat geeft mij de drive om met mijn weblog door te gaan.
Als je met Google op pewaweblog zoekt krijg je dit als eerste te zien;
Pewa Weblog | A topnotch WordPress.com site en daar ben ik toch wel trots op.
10 jaar weblog

Plaats een reactie