Gezondheids Centrum Leonardus

Wellicht bent u er al een keertje geweest in de voormalige Leonardus kerk die verbouwd is in een gezondheids centrum.
Ik vind het maar een beetje eng als je op de bovenste verdieping loopt waar de vloer gedeeltelijk uit glas bestaat en zo helemaal naar beneden kunt kijken.
Verder ziet het er niet verkeerd uit en eenmaal binnen heb je geen idee meer dat hier ooit de mis werd opgedragen.
LeonardusGlazen_vloer_leonardus Klik op de foto’s.

.
Update 6-11-2008
Via een mailtje van de systeembeheerder van het gezondheidscentrum kreeg ik het verzoek om 1 foto te verwijderen omdat 1 van de artsen in het centrum deze foto ongepast vond.
Aan dit verzoek heb ik voldaan ook omdat ik misschien nog ooit eens een beroep moet doen op de hulp van deze arts.

0 gedachten over “Gezondheids Centrum Leonardus

  1. Wat ik wel jammer vind, is dat ze zo’n lelijk modern informatiebord bij de ingang hebben geplaatst.
    Hadden ze daar geen stijlvoller bord voor kunnen gebruiken?

    (ik heb het hier natuurlijk niet over de foto van het meisje op de glazen vloer)

Plaats een reactie