Werkwijze van de gemeente Helmond

7 december 2019 heb ik een klacht ingediend bij de gemeente Helmond omdat wij niet van onze auto gebruik konden maken wegens het afsluiten van de onderdoorgang van de Ameideflat en de zaterdagse markt. Nog 2 maal het verzoek gedaan om een antwoord maar de reactie van de gemeente bleef uit.
Vorige week maandag de burgemeester verzocht om zorg te dragen dat wij alsnog een antwoord zouden krijgen en gisteren ook onze bevindingen doorgegeven aan de Wijkraad Helmond Centrum. Vandaag antwoord gekregen van de gemeente met excuses dat het allemaal zo lang geduurd had. Het antwoord dat ik kreeg was zeer oppervlakkig vandaar dat ik het niet kon laten om daarop te reageren. Enige uren later kwam er wel uitgebreid antwoord met o.a. dat de aannemer in de fout was gegaan. Ook mijn klacht dat de gemeente ook zonder mededeling vooraf 2 bomen hadden gekapt was doorgezet naar de juiste afdeling. Van de 2 stronken die men nog in de grond hadden laten zitten heeft men vanmiddag 1 stronk verwijderd. Ik vind het erg dat het allemaal op deze manier heeft moeten gaan.

Klik op de foto’s.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: