Aanschaf 2 E-bikes bij Fietsenwinkel.nl

Na lang speuren op internet besloten we 2 E-bikes van het merk Gazelle met de Nuvinci schakeling aan te schaffen. Bij Fietsenwinkel.nl pasten ze de prijs aan omdat ze de laagste prijsgarantie beloofden en daardoor gelijk lagen met de goedkoopste aanbieder.
2 zwaardere accu’s, 2 insteekkettingen en 2 fietstassen erbij en alles was op voorraad en zou de andere dag geleverd worden. Wij hadden nog niet betaald of er volgde een mailtje dat de levering enige weken uitgesteld zou worden omdat de accu’s niet op voorraad zouden zijn. Op onze vraag of er niet iets anders geregeld kon worden kwam geen antwoord zodat wij dezelfde dag de order deden annuleren. Ik plaatste een review op kieskeurig en maakte onze ervaring op Klacht.nl. 2 dagen later werd er contact met ons opgenomen naar aanleiding van onze melding op Klacht.nl. Er werd duizendmaal excuses aangeboden en onze order zou nu wel binnen enige dagen geleverd kunnen worden.
Wij kregen een extra korting van € 50, als we de fietsen wel zouden afnemen. Waar we uiteindelijk ja tegen hebben gezegd mede omdat er speciale zorg zou worden geleverd dat de levering goed zou verlopen. De fietsen werden uiteindelijk geleverd in een vrachtwagentje van een of andere bloemboetiek dat was overgeschilderd mar desondanks toch nog goed leesbaar was. Een mede-nederlander zette het stuur recht en draaide de trappers er aan. De 2 insteekkettingen bleken niet mee te zijn gestuurd en ook de fietstassen waren niet degene die we besteld hadden en ook de beloofde € 50, – was niet van de rekening afgetrokken. Tot overmaat van ramp werkte van de ene fiets het display niet dus konden we de fiets niet uitproberen en de andere fiets was licht beschadigd en had ik het complete slot in mijn hand die de accu tegen diefstal moest beschermen.
Een fatsoenlijk contact met Fietsenwinkel.nl bleek niet mogelijk te zijn wat mij zo boos maakte dat ik let weten over te gaan tot koopontbinding en dat ze alles terug konden komen halen.
Na heel veel pogingen uiteindelijk wel iemand aan de telefoon gekregen die aanbood om 2 nieuwe fietsen te laten brengen waar ik niet mee heb ingestemd. Uiteindelijk heb ik de levering terug gebracht naar een van hun winkels en is het wachten tot dat het geld wat wij betaald hebben op onze rekening staat. Als ik alles had moeten vermelden wat ik met de klantenservice heb meegemaakt was dit verhaal nog dubbel zo lang geworden. Een ding is mij nu duidelijk geworden, nooit meer zaken doen met Fietsenwinkel.nl. Dan betaal ik liever wat meer en koop ik geheel zorgeloos bij de rijwielzaak hier om de hoek.
Een korting van €700,- en voor € 3500,- chagrijn en ellende.

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: