Fouten festival Woonpartners

Zo’n 6,5 jaar wonen wij nu in een appartement van Woonpartners in Helmond Centrum.
De afgelopen week heb ik voor de 5e keer aan de bel moeten trekken dat er een fout in hun berekeningen zit. In het verleden ben ik naar de huurcommissie gemoeten, gebruik gemaakt van de Gezamenlijke Advies Geschillen Commissie en enige keren zijn de rekeningen na mijn inbreng zo aangepast. Dit jaar is het weer mis bij de afrekening servicekosten wat betreft het algemeen energieverbruik. De laatste 2 jaren betalen we hiervoor een voorschot van € 20,30 per maand wat telkens niet voldoende was voor de eindafrekening. Groot was mijn verbazing toen bij de nieuwe huuraanzegging bleek dat Woonpartners het maandelijkse voorschot verlaagde naar € 12,- per maand. Dit betekent dat we het volgende jaar nog meer moeten bijbetalen als de eindafrekening komt. Na contact hier over heeft Woonpartners alleen bij mij het voorschotbedrag weer teruggezet maar is niet bereidt om dit bij de andere 29 huurders ook te doen. Deze moeten allemaal zelf een verzoek indienen. Hoe klantvriendelijk kun je zijn???  Zoveel fouten en dan alleen al bij ons roept bij mij vraagtekens op en misschien zou een bijscholingscursus rekenen van toepassing kunnen zijn voor de rekenwonders binnen Woonpartners.
tellen
Klik op het plaatje.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: