Wie en wat is Pewa Weblog

Gestart met Pewa Weblog op 19 augustus 2005 op Web-log.nl.
Na diverse aanpassingen en veranderingen stopt Weblog.nl op 1 maart 2013.
Vandaar dat ik hier opnieuw begonnen ben en dat er van de 2563 eerdere berichten en 2496 toegelaten reacties de nodige linkjes en andere zaken niet meer goed worden weergegeven. Mijn excuses daar voor.
Het blijft mijn bedoeling om de dagelijkse zaken waar ik tegen aanloop of die mij worden aangereikt hier wereldkundig te maken. Mocht ik in mijn ijver het copyright overtreden of andere fouten maken, laat het mij weten en ik probeer dit alsnog recht te zetten.
Ik wens u veel leesplezier en ja, reageren mag en stel ik zeer op prijs.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Wie en wat is Pewa Weblog

  1. Fijn om te zien dat je na al die trubbel daar, nu hier zit.
    Veel succes én plezier op dit nieuwe platform!

  2. Giel van Hooff zegt:

    Beste Pewa Weblog

    Aardig om te zien en te lezen wat er in jouw omgeving speelt die wat betreft Helmond, grotendeels ook de mijne is. Praktische vraag: de foto’s zijn op aanvraag ook beschikbaar voor publicatie elders? Ik ben geniteresseerd in foto kraanbaan van 23/4/2014

Geef een reactie

