Nieuwjaarswensen.

Vanaf hier wil ik al mijn bezoekers en hun familie de beste wensen overbrengen voor in het nieuwe jaar. Speciaal een heel goede gezondheid want als je die niet hebt is al het andere ook niet veel meer waard. Daarnaast natuurlijk dat het komende jaar jullie verwachtingen waar gemaakt mogen worden. Maak er een fijne gezellige jaarwisseling van en wij zien elkaar vast weer in het nieuwe jaar. Ik zou zeggen proost vanavond.

Klik hier voor wat vuurwerk en een nieuwjaarswens.
Je moet er wel wat voor doen. Prik de ballonnen eerst maar eens door.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nieuwjaarswensen.

  1. Ook jullie een HEEEEEEEEEL gelukkig nieuwjaar, en dat we met z’n allen nog maar veel kunnen genieten van je humorvolle logs. 😀

  2. Ook de allerbeste wensen voor jou!
    Porcupine (a.k.a. Noud) kon mijn wens niet beter verwoorden.

  3. Peter W zegt:

    @Porcupine (a.k.a.Noud): Bedankt. De beste wensen voor jou natuurlijk terug en over dat humorvolle zijn hier thuis de meningen wel eens over verdeeld. Ik zal het jaar maar goed afsluiten en geen namen noemen. 😀
    @De weblog van Helmond: Bedankt en natuurlijk ook voor de hele weblog crew met jullie naaste familie het allerbeste voor in het nieuwe jaar en pas op met vuurwerk afsteken. 😉

  4. J.E. Mulder zegt:

    @Peter W; een gelukkig nieuwjaar met een goede gezondheid en veel weblogplezier. 😀

  5. Juf Nicole zegt:

    joh, er staan slechts 2 dingen vermeld bij mn muziek terwijl ik bijna van alles wel houd.. alle genres…

  6. Juf Nicole zegt:

    Je begrijpt dat verkeerd 😀
    Is beetje onderonsje met n vriendin van me dus klopt niet geheel.. helemaal onderaan staat mn playlist en dat betekend dat ik die 2 draaide op dat moment van maken.. Waarom maar 2? Omdat ik nu eenmaal niet al die andere erop kan zetten!! 😀
    En ik heb geen vriend en ben ook geen juf in groep 7 dus waar je dat vandaan haalt???? 😀

    Happy newyear!

  7. Angelique zegt:

    De beste wensen 😀

Geef een reactie

