Dameskoor "Uit volle Borst".

Vandaag een foto van het 70 leden tellende dameskoor “Uit volle Borst”.
11 dames konden om hun moverende redenen niet in de rij komen staan.
Ze zingen vandaag niet voor jullie maar het is wel een zeer speciaal koor.
Jullie kunnen zelf bekijken of ze daadwerkelijk de naam van het koor eer aan doen.
Kies een of meer dames uit en ga met je muis over de dame en oordeel zelf.
Voor de fatsoenrakker onder ons, die blijven met hun muis gewoon bij de dames weg.
Ik ben benieuwd hoeveel reacties ik hier op krijg?
Want als dit niet meer mooi is dan weet ik het niet meer? Of niet mannen?

Klik hier voor een foto van het dameskoor.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Dameskoor "Uit volle Borst".

  1. janneman zegt:

    een mooi geslaagd iets hoor zo’n serie,
    ik ben ook al eens op zoiets gestuit vorig jaar in december.

  2. Peter W zegt:

    @Janneman: en heb jij ze allemaal de baas gekunt? πŸ˜€

  3. Inderdaad een leuk dameskoor.
    Wanneer komen ze in het Speelhuis?

  4. Peter W zegt:

    @Porcupine(a.k.a.Noud): In het Speelhuis mag je je muis niet mee naar binnen nemen. Dames zijn bang voor muizen dus zeer strenge controle. πŸ˜‰

  5. @Peter W
    Maar ik heb een touchpad op mijn laptop. Mag die wel mee naar binnen? Anders gebruik ik mijn aanwijsstok(je) maar.
    πŸ˜€

  6. Peter W zegt:

    @Porcupine(a.k.a.Noud):
    Ik zou het niet weten maar ik heb de laatste keer al zo een ontzettend veel moeite gehad om mijn hond mee naar binnen te krijgen. πŸ˜€

  7. @Peter W: Wat deed die hond dan?

  8. Peter W zegt:

    @De weblog van Helmond:
    Niets, maar ze zijn zo bang dat hij zijn poot oplicht tegen het tentdoek. Dat denk ik tenminste.

  9. alex zegt:

    Heel grappig hoor, maar ik vind wel dat je 80%een tondeuse voor hun verjaardag mag geven πŸ˜€
    Groetjes killer01 8)

  10. Angie zegt:

    ik wens jou een prettige jaarwisseling toe ….

    voor jou

  11. Angie zegt:

    deze is dan ook nog voor jou peter πŸ˜‰

  12. @Alex
    Moeten ze die tondeuse dan voor, tijdens of na hun voorstelling gebruiken? πŸ˜€

Geef een reactie

